سفارش تبلیغ
صبا ویژن


هم نفس با من بمان...

 

سلام بر دوستان گلم

اینم چند تا اس ام اس برا تبریک نوروز

###############

شیشه عطر بهار.لب دیوار شکست وهمه جاپر شداز بوی خدا

همه جاآیت اوست.نوروزتان مبارک

###############

باغ رویاهایتان پر شکوفه.شکوفه های زتدگیتان پر بار

تنتان سالم.دلتان شاد

نوروز مبارک

###############

فرارسیدن فصل رویش گل برافروختگی آتش اهورایی نوروز باستانی مبارک باد

###############

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد

رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد

تنها دل ساده ایست دارایی من

آنهم شب پاک عید تقدیم تو باد

###############

دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمر جاویدان بماند

خدا را میدهم سوگند بر عشق

هر آن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند

###############

ستاره بختتان بالا

سپیده صبحتان تابناک

سایه عمرتان بلند

ساز زندگیتان کوک

سرزمین دلتان سبز

سال جدید مبارک

###############

لحظه ای که سال تحویل میشه...تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند میزنی...

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه...

سال نو مبارک

###############

این اس ام اس رو پنج روز دیگه بخون

........

........

گفتم پنج روز دیگه!

........

........

عید نوروز مبارک.یادت باشه من اولین کسی بودم که

بهت تبریک گفتم!

###############

سایه حق

سلام عشق

سعادت روح

سلامت تن

سرمستی بهار

سکوت دعا

سرور جاودانه

این است هفت سین آریایی

نوروز مبارک

##############

سلامتی...سعادت...سیادت...سرور...سروری...سبزی...سرزندگی

هفت سین زندگیتان باشد

نوروز 93مبارک

##############

مثل ماهی زنده

مثل سبزه زیبا

مثل سمنو شیرین

مثل سنبل خوشبو

مثل سیب خوش رنگ

ومثل سکه باارزش باشیدسال نومبارک

##############

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا

دنیاآرزومندم...هرروزتان نوروز

##############

با آرزوی...

12ماه شادی

52 هفته پیروزی

365روز سلامتی

8760ساعت عشق

525600دقیقه برکت

3153000ثانیه دوستی

سال نو مبارک

###############

بهار بهترین بهانه برای آغاز.وآغاز بهترین بهانه برای

زیستن است.آغاز بهار بر شما مبارک

##############

چند روز دیگه بهار میاد و همه چیز رو تازه میکنه

سالرو.ماه رو.هوارو.طبیعت رو.ولی فقط یک چیز کهنه میشه که

به همه اون تازگی می ارزه."دوستیمون"!

###############

امروز دو نفر از من آدرس و شماره تلفن تو رو گرفتن که بیان پیشت

منم دادم سال دیگه میان سراغت

یکیشون خوشبختی بود

اون یکی هم موفقیت!!!

##############

فرا رسیدن نوروز باستانی یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه

ایرانیان پاک پندار و راست گفتار و نیک کردار خجسته باد

##############

آلبرت انیشتن. زکریای رازی.اسحاق نیوتن.پروفسور حسابی.من و سایر دانشمندان

سال خوشی را برای شما آرزومندیم

##############

دستان پرنوازش بهار طبیعت خفته را از خواب بیدار میسازد.و زمین و درخت رازهای

رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما میکنند.در سال جدید خورشیدی.سبزی

شادی.کامیابی.بهره وری.اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم


نوشته شده در یکشنبه 92/12/18ساعت 9:29 عصر فریاد غزل مرحم قلب شکسته ام باش ( ) | |


پیچک دات نت قالب جدید وبلاگ